Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Michelin
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Michelin

Michelin CrossClimate + 255/40 R19 100Y XL

Michelin

Michelin CrossClimate + 255/40 R19 100Y XL

Michelin - Výrobce pneu z Francie s Bib. výrobek vyšší cenové třídy.

Velikost pneumatiky
255/40 R19 100Y XL 
Dostupnost:
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika:
Celoroční pneuGAN
M+S označení
se symbolem sněhové vločky
rychlost:
Y: Schválený až doa 300 km/h
EAN:
3528702823620
Article Number:
R-418746
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Hodnocení klientů:
(1)
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@autopink-shop.cz
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Price per item, Incl. VAT
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Hodnocení klientů
  • Technické specifikace

Inovativní směs pryže pro bezpečnost v každém počasí (1,2,3)

Pružná směs pryže zajišťuje maximální přilnavost k povrchu bez ohledu na okolní teplotu.

Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami optimalizují bezpečnost na suché vozovce (2).

Tuhé dezénové bloky se zkosenými hranami zefektivňují brzdné vlastnosti na suchém povrchu.

Jedinečný dezén pro mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4) a optimalizovanou životnost (6)

- Jedinečný dezén ve tvaru V zajišťuje na sněhu efekt drápu od prvního do posledního kilometru..

- Vysoká tuhost dezénového vzorku zvyšuje životnost pneumatiky.

Vysokovýkonné lamely pro bezpečnost v letních podmínkách (1,2) a mobilitu na sněhu od prvního do posledního kilometru (4)

- 3D lamely jsou celohloubkové, aby byla zajištěna dlouhotrvající mobilita, a samoblokující pro efektivní přilnavost na suchém povrchu.

- S postupujícím opotřebením běhounu se otevírají nové drážky, které zaručují dlouhotrvající záběr na zasněžených silnicích.

(1) Pneumatika MICHELIN CrossClimate+ má stejné brzdné vlastnosti na suchém povrchu jako pneumatika MICHELIN CrossClimate (test uskutečněný v září 2016 organizací TÜV SÜD na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7). Pneumatika MICHELIN CrossClimate prokázala podobné brzdné vlastnosti jako referenční letní pneumatika (porovnávací test uskutečněný časopisem AutoBild u rozměru 205/55 R16, výsledky publikované 30. září 2016).

(2) Klasifikační třída „B“ z hlediska brzdění na mokrém povrchu.

(3) Certifikace 3PMSF (3 vrcholky hor se sněhovou vločkou).

(4) Testy uskutečněné v červenci 2016 organizací TestWorld na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7, v porovnání s pneumatikami GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2 a PIRELLI Cinturato All Season.

(6) Test uskutečněný v období od července do srpna 2016 testovacím centrem DEKRA na žádost společnosti Michelin u pneumatik 205/55 R16 namontovaných na vozu VW Golf 7. Trh s prémiovými celoročními pneumatikami je tvořen 5 produkty (GOODYEAR Vector 4Seasons Gen-2, PIRELLI Cinturato All Season, VREDESTEIN Quatrac 5, NOKIAN Weatherproof, HANKOOK Kinergy 4S).

(7) Pneumatika MICHELIN Energy Saver+ je nejlepší ve své třídě v kategorii letních pneumatik a v porovnávacím testu ADAC uskutečněném v roce 2015 na letních pneumatikách 205/55R16 dosáhla nejlepšího výsledku 0,5.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Recenze pneumatik CrossClimate+

Průměr na základě 214 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 13 534
Značka Michelin
Řada modelu CrossClimate +
Dimension 255/40 R19 100Y XL
Tyre width 255
Tyre profile 40
Construction type R
Velikost pneumatiky 19
Index zatížení pneumatik 100
Rychlostní index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.