Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Kleber
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Kleber

Kleber Transpro 4S 215/65 R16C 109/107T

Kleber

Kleber Transpro 4S 215/65 R16C 109/107T

Kleber - Kvalitní pneu od Michelin ve střední cenové třídě.

Velikost pneumatiky
215/65 R16C 109/107T 
Dostupnost:
Omezené zásoby
Pneumatika:
Celoroční pneuGAN
M+S označení
se symbolem sněhové vločky
rychlost:
T: Schválený až doa 190 km/h
EAN:
3528703055181
Article Number:
R-367077
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@autopink-shop.cz
3.503,84
Price per item, Incl. VAT
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Technické specifikace

PRAKTICKÁ A ÚČINNÁ PO CELÝ ROK

KLEBER Transpro 4S je celoroční pneumatika: není třeba si dělat starosti s výměnou pneumatik dvakrát do roka, ani s jejich skladováním. To znamená úsporu času i peněz.

Šetří spotřebu paliva: Protože z hlediska spotřeby paliva spadá do klasifikační třídy C, ušetří více paliva než zimní pneumatika KLEBER Transalp 2(1) a z hlediska této vlastnosti je nejlepší ve své kategorii(2).

(1) Valivý odpor nižší o 18 %, v porovnání se zimní řadou pneumatik KLEBER Transalp 2 s rozměry 235/65 R16 a 215/65 R16.

Interní testy Skupiny Michelin uskutečněné v lednu a únoru 2016 v technologickém centru v Ladoux. (2) Pneumatika KLEBER Transpro 4S spadá z hlediska valivého odporu do klasifikační třídy C, společně s pneumatikou PIRELLI Carrier All Seasons. Hlavní konkurenti: MAXXIS MA-LAS VanPro AS (třída E-F), GOODYEAR Cargo Vector 2 (třída C-E), CONTINENTAL Vanco Four Seasons 2 (třída E). Zdroj: Zpráva ze sledování produktu, červen 2016.

VÝKONNÁ NA SNĚHU

Pneumatika KLEBER Transpro 4 S je homologovaná pro zimní užití díky značení 3PMSF* a M+S**.

Široké příčné drážky A a orientace lamel zajišťují dobrou přilnavostna sněhu.

Její výkonnost na sněhu je dokonce lepší než u zimní pneumatiky KLEBER Transalp 2(3).

(3) V porovnání se zimní řadou pneumatik KLEBER Transalp 2. Interní testy Michelin uskutečněné u rozměrů 235/65 16 a 215/65 R16 na konci února 2016 v Ivalu a na konci ledna 2016 v Barcelonnette. * Značení 3 Peak Mountain Snow Flake (tři vrcholky hor se sněhovou vločkou). ** Značení Mud & Snow (sněhová břečka a sníh).

JEDNA Z NEJLEPŠÍCH VE SVÉ KATEGORII Z HLEDISKA BRZDĚNÍ NA MOKRÉM POVRCHU

Pneumatika KLEBER Transpro 4 S spadá z hlediska brzdné dráhy na mokrém povrchu do klasifikační třídy B a představuje tak jednu z nejlepšíchpneumatik ve své kategorii(4).

Velké dezénové bloky C zajišťují přilnavost na mokrém povrchu.

Síť propojených podélných a příčných drážek D zajišťuje efektivní odvod vody.

Bezpečnost na mokré vozovce je na stejně dobré úrovni jako u letnich pneumatik pro lehká nákladní vozidla a na lepší úrovni než u zimních pneumatik pro lehká nákladní vozidla(5).

(4) Pneumatika KLEBER Transpro 4S spadá z hlediska přilnavosti na mokrém povrchu do klasifikační třídy B. Hlavní konkurenti: PIRELLI Carrier All Seasons (třída A až B), GOODYEAR Cargo Vector 2 (třída A až C), CONTINENTAL Vanco Four Seasons 2 (třída B), MAXXIS MA-LAS VanPro AS (třída C-E). Zdroj: Zpráva ze sledování produktu, červen 2016. (5) V porovnání s hlavními konkurenty na trhu letních pneumatik pro lehká nákladní vozidla: GOODYEAR Cargo G26 (třída B až E), HANKOOK Vantra LT RA 18 (třída A až C), PIRELLI Carrier (třída A až C), CONTINENTAL ContiVanContact 100 (třída B). V porovnání s hlavními konkurenty na trhu zimních pneumatik pro lehká nákladní vozidla: PIRELLI Carrier Winter (třída C), HANKOOK Winter RW06 (třída E), CONTINENTAL VancoWinter 2 (třída C). Zdroj: Zpráva ze sledování produktu, červen 2016.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Značka Kleber
Řada modelu Transpro 4S
Dimension 215/65 R16C 109/107T
Tyre width 215
Tyre profile 65
Construction type R
Velikost pneumatiky 16
Index zatížení pneumatik 109/107
Rychlostní index (T)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.