Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Goodyear
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric AT 285/40 R22 110Y XL EVR, SUV

Goodyear

Goodyear Eagle F1 Asymmetric AT 285/40 R22 110Y XL EVR, SUV

Goodyear - Výrobce pneu z USA, kvalitní produkt vyšší cenové třídy.

Druh pneumatiky:
A/T Reifen
Velikost pneumatiky
285/40 R22 110Y XL EVR, SUV 
Dostupnost:
Omezené zásoby
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
Y: Schválený až doa 300 km/h
EAN:
5452000578143
Article Number:
R-326465
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
EU
European Production
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@autopink-shop.cz
9.347,42
Price per item, Incl. VAT
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Technické specifikace

Všechny výhody vysoce výkonné pneumatiky optimalizované pro vozy SUV vyšší třídy

Vysoký výkon
Dopřejte si vysoký výkon při řízení díky pneumatice navržené pro hmotnost vozů SUV. Technologie Active CornerGrip a pokročilá závodní směs pomáhají maximalizovat přilnavost a držení stopy. Jízdu si tak můžete opravdu užít.

Zatáčky pod kontrolou
Mějte zatáčky pod kontrolou díky technologii Active CornerGrip. Při zatáčení ve vyšších rychlostech se tlak roznáší rovnoměrně a maximalizuje se tak kontakt s vozovkou, když to potřebujete nejvíc.

Klidná a tichá jízda
Vzorek běhounu je navržen tak, aby snižoval hlučnost. Výsledkem je tišší a pohodlnější cestování.

Ovladatelnost za mokra a odolnost proti aquaplaningu
Běhoun optimalizuje kontakt s povrchem vozovky a zvyšuje ovladatelnost na mokré vozovce. Otevřená část asymetrického dezénu běhounu odvádí vodu a brání aquaplaningu.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Značka Goodyear
Druh pneumatiky A/T Reifen
Řada modelu Eagle F1 Asymmetric AT
Dimension 285/40 R22 110Y XL EVR, SUV
Tyre width 285
Tyre profile 40
Construction type R
Velikost pneumatiky 22
Index zatížení pneumatik 110
Rychlostní index (Y)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.