Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
General
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
General

General GRABBER GT 235/60 R17 102V

General

General GRABBER GT 235/60 R17 102V

General - Výrobce pneu z USA. Kvalitní pneumatiky, specialista 4x4.

Velikost pneumatiky
235/60 R17 102V 
Dostupnost:
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
V: Schválený až doa 240 km/h
EAN:
4032344792712
Article Number:
R-351224
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
Hodnocení klientů:
(1)
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@autopink-shop.cz
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Price per item, Incl. VAT
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Hodnocení klientů
  • Technické specifikace

Grabber GT: Skvělá nejen na pohled.

Nově vyvinutá pro rychlá a výkonná vozidla SUV a off-road, Grabber GT je prostě skvělá nejen na pohled.

Zrozena v USA, General Tire nabízí pneumatiky pro všechny typy vozidel, pro všechna roční období a pro všechny terény. Vynikající handling na suché i mokré vozovce. Vhodná například pro vozidla Range Rover Evoque, BMW X5 a Porsche Cayenne.

Pneumatiky pro SUV rychlý a výkonný, pro off road vozidla. Design asimetrický provedení běhounu zajišťuje vynikající jízdní vlastnosti na suchých a mokrých površích a vysoký stupeň bezpečnosti díky vynikající brzdný výkon na mokré vozovce. Harmonická struktura běhounu zajišťuje vysokou úroveň pohodlí tím výrazně snížit vnější hluk odvalování pneumatik

  • Vlastnosti: Asymetrický dezén s tmavými ramenními bloky, včetně křivky 3D
  • Učínky: Struktura modelu pevná a dobře vyvážená
  • Výhody: Vynikající jízdní vlastnosti na mokré i suché vozovce

Vynikající handling na suché i mokré vozovce. Asymetrický dezén s uzavřenými a masivními ramenními bloky, využívající technologie 3D lamel má vliv na tuhou a optimálně vyváženou strukturu dezénu. Přínosem je výborný handling na suchu a mokru.

Vysoký komfort jízdy díky nižší hlučnosti. Uzavřené ramenní bloky a počítačem harmonizovaná skladba dezénu. Protihluková bariéra zabraňuje pronikání hluku. Rovnoměrné opotřebení díky rovnoměrně rozložené tuhosti dezénu. Vysoký jízdní komfort a snížená hlučnost dezénu po celou dobu života pneu.

Excelentní brzdný výkon na mokru. Vysoký počet záběrových hran a lamel přináší zlepšený záběr a brzdný výkon. Výsledkem je velmi vysoká bezpečnost jízdy a dobrý brzdný výkon na mokrém povrchu.

VAI - Visual Alignment Indicator - indikátor nepravidelného opotřebení. VAI umožňuje po ujetí 1000 km zjistit nepravidelné opotřebení a zajistit následnou opravu geometrie. Tím se výrazně prodlužuje životnost pneumatiky.

RTM - Replacement Tire Monitor - indikátor včasné výměny pneu. RTM usnadňuje rozhodnutí pro výměnu pneu, v okamžiku kdy je pneu na konci životnosti se změní nápis z “Replacement Tire Monitor” na  “Replace Tire”.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Recenze pneumatik GRABBERGT

Průměr na základě 83 výsledků testů
Přilnavost v suchých podmínkách
Brzdění v suchých podmínkách
Přilnavost ve vlhkých podmínkách
Brzdění za mokra
Přilnavost ve sněhu
Komfort při jízdě
Vnitřní hladina hluku
Opotřebení pneumatik
Spotřeba paliva
Ujeté kilometry 13 592
Značka General
Řada modelu GRABBER GT
Dimension 235/60 R17 102V
Tyre width 235
Tyre profile 60
Construction type R
Velikost pneumatiky 17
Index zatížení pneumatik 102
Rychlostní index (V)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.