Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Dunlop
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Dunlop

Dunlop Sport Maxx Race 2 245/35 ZR20 (95Y) XL N1

Dunlop

Dunlop Sport Maxx Race 2 245/35 ZR20 (95Y) XL N1

Dunlop - Mezinárodní výrobce pneumatik, kvalitní produkt vyšší cenové třídy

Velikost pneumatiky
245/35 ZR20 (95Y) XL N1 
Dostupnost:
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika:
Letní pneuSo
rychlost:
(Y): Schválený přes 300 km/h
EAN:
5452000710932
Article Number:
R-346780
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
DEX:
EU
European Production
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@autopink-shop.cz
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Price per item, Incl. VAT
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Technické specifikace

Prémiová pneumatika pro sportovní vozy se špičkovým výkonem na suchých vozovkách

  • Intenzivní přilnavost v suchých podmínkách
  • Vyvážené projíždění zatáček při vysokém přetížení
  • Přesné zatáčení
  • Mimořádná stabilita ve vyšších rychlostech

Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech
Specializovaný design zaručuje konstantní kontakt v celém rychlostním rozmezí pneumatiky, stabilitu a prvotřídní výkon i ve vyšších rychlostech.

Extrémní přilnavost na suchém povrchu
Vylepšené tření mezi pneumatikou a vozovkou umožňuje vynikající přilnavost za sucha.

Špičková přesnost řízení
Vychutnejte si přesné řízení a ovládání díky rovnoměrnému rozložení tlaku po celé stopě pneumatiky.

Maximální stabilita při projíždění zatáček s vysokým přetížením
Díky zvýšené stranové tuhosti, stabilitě příčných drážek a odolnosti vůči ohýbání zůstává pneumatika Sport Maxx Race 2 stabilní i v případě, že je vystavena vysokému přetížení.

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Značka Dunlop
Řada modelu Sport Maxx Race 2
Dimension 245/35 ZR20 (95Y) XL N1
Tyre width 245
Tyre profile 35
Construction type ZR
Velikost pneumatiky 20
Index zatížení pneumatik 95
Rychlostní index ((Y))
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.