Používáme cookies. Používáním této webové stránky souhlasíte s jejich použitím.
OK
Dunlop
Poznámka: Uvedené ceny platí pro pneumatiky bez ráfku. Vzorek běhounu se může různit v závislosti na rozměru pneumatiky.
Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 4D 205/55 R16 91H

Dunlop

Dunlop SP Winter Sport 4D 205/55 R16 91H

Dunlop - Mezinárodní výrobce pneumatik, kvalitní produkt vyšší cenové třídy

Velikost pneumatiky
205/55 R16 91H 
Dostupnost:
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Pneumatika:
Zimní pneumatikyWi
M+S označení
se symbolem sněhové vločky
rychlost:
H: Schválený až doa 210 km/h
EAN:
3188649811717
Article Number:
R-223474
Štítek pneumatiky / Třídy výkonnosti:
Máte-li dotazy nebo připomínky, prosím, kontaktujte nás na adrese support​@autopink-shop.cz
Bohužel nemáme tyto pneumatiky skladem.
Price per item, Incl. VAT
Doprava zdarma*
dodací lhůta 5 - 8 pracovních dnů**
14 denní lhůta na vrácení zboží
Více než 10.000 pneumatik na skladě

Přidat produkt k porovnání

  • Popis
  • Štítek pneumatiky
  • Technické specifikace

Skvělá ovladatelnost a přilnavost v zimním období pro silné vozy

  • Výjimečný výkon na zimních silnicích
  • Lepší záběr na sněhu a ledu
  • Kontrola a přilnavost za mokra
  • Dezén šetřící palivo

Výjimečný výkon na zimních silnicích. Pneumatika SP Winter Sport 4D nabízí v zimě výjimečnou ovladatelnost a brzdění pro výkonné vozy. Účelem spojení jedinečného dezénu běhounu a materiálů s vysokou přilnavostí je optimální kontrola na zasněženém, zledovatělém, mokrém i suchém povrchu.

Lepší záběr na sněhu a ledu. Jedinečný dezén běhounu staví do kontaktu s vozovkou velké množství ostrých hran a umožňuje tak lepší záběr na sněhu a ledu. Hluboké sněhové zářezy se zakusují do povrchu a tak umožňují větší přilnavost při zrychlování, brzdění a stoupání.

Kontrola a přilnavost za mokra. Když je mokro nebo když sníh taje, odvádějí směrové drážky modelu SP WinterSport 4D rychle vodu pryč a předcházejí aquaplaningu. Vysoce přilnavá směs je optimalizována pro co nejkratší brzdnou dráhu na mokré vozovce.

Dezén šetřící palivo. Díky lehké konstrukci a materiálům potřebují pneumatiky SP Winter Sport 4D méně energie k odvalování. Výsledkem je cestování s nižšími náklady za palivo a nižšími emisemi CO2.

Specifická patní oblast. Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky. Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost

Směrový dezén běhounu. Směrový dezén běhounu navržený pro jízdu za chladného ranního počasí vytlačuje vodu do drážek. Voda je rychle odvedena z povrchu pneumatiky, čímž se snižuje riziko aquaplaningu.Výhody Snížené riziko aquaplaningu.

Směs s obsahem Silica-Plus. Směs běhounu vyvinutá pro závodní automobily, která nabízí vysokou úroveň přilnavosti, zejména na mokrých vozovkách a při nízkých teplotách.VýhodyMimořádný výkon při brzdění a akceleraci; vysoká přilnavost v mokrém a chladném počasí; nízké opotřebení.

Bezešvý pás (JLB). Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení.

Technologie Maximum Flange Shield (MFS). Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech.

4D Sipe System. Technologie 4D Sipe System využívá běhoun rozdělený do mnoha bloků, které zvyšují tření a stabilitu v zatáčkách. Systém nabízí vynikající boční přilnavost na sněhu.Výhody Skvělé zatáčení i na sněhu

Drážky ve tvaru V. Drážky ve tvaru V ve spojení se základními drážkami běhounu vytvářejí jemnou síť, která ve vzorku běhounu zachytává sníh. Kontakt sněhu se sněhem pak zlepšuje záběr a přilnavost..Výhody Lepší ovladatelnost na sněhu.

Rovnější profil běhounu. Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha.

Multilamelový systém. Jízdní podmínky v zimě se mohou značně lišit. Měnící se podmínky, od chladného suchého počasí po sněžení či přeháňky, kladou na pneumatiky velmi vysoké nároky. Multilamelový systém společnosti Dunlop tento úkol splňuje s různými typy lamel pro odlišné jízdní podmínky v zimě.Výhody Stabilní výkon v různých zimních podmínkách.

Funkční polymery. Funkční polymery ve směsi běhounu zlepšují charakteristiky výkonu při nízkých teplotách, zlepšují adhezi na vozovce za nízkých zimních teplot.Výhody Výjimečná přilnavost za nízkých teplot

Multiprofilový běhoun (MRT). Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách

EU štítkování pneumatik a třídy výkonnosti

Nařízení o označování pneumatik specifikuje požadavky na informace o spotřebě paliva, přilnavosti za mokra a vnějším hluku odvalování pneumatik. Kromě toho se odkazuje na zimní vlastnosti konkrétního produktu.

Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 1222/2009, které je v platnosti od 1. listopadu 2012, bylo revidováno a od ​​1. května 2021 bude nahrazeno nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740; Od tohoto okamžiku nabírají platnost nové požadavky. Třídy hodnocení pro účinnost paliva, přilnavost za mokra a vnější hluk byly změněny a bylo upraveno rozložení štítku EU. Produktové listy výrobce uložené v databázi EU lze stáhnout prostřednictvím QR kódu uvedeného na štítku. Nově jsou také zahrnuty informace o přilnavosti na sněhu a přilnavosti na ledu u pneumatik, které tato kritéria splňují.

Z nařízení jsou vyňaty následující pneumatiky: - Pneumatiky určené výhradně pro montáž na vozidla, která byla poprvé registrována před 1. říjnem 1990 - Protektorované pneumatiky (dokud neproběhne odpovídající rozšíření nařízení (EU) 2020/740) - Profesionální terénní (offroad) pneumatiky - Závodní pneumatiky - Pneumatiky s přídavnými zařízeními pro zlepšení trakce (např. pneumatiky s hroty) - Nouzové pneumatiky typu T - Pneumatiky s povolenou rychlostí nižší než 80 km/h - Pneumatiky pro ráfky se jmenovitým průměrem ≤ 254 mm nebo ≥ 635 mm

Přehled kritérií a tříd hodnocení

účinnost paliva

Spotřeba paliva je závislá na valivém odporu pneumatik, vozidle samotném, jízdních podmínkách a řidičově stylu jízdy. Naměřený valivý odpor (koeficient valivého odporu) pneumatiky se dělí do tříd A (nejvyšší účinnost) až E (nejnižší účinnost).

Pokud je vozidlo kompletně vybaveno pneumatikami třídy A, je možné dosáhnout snížení spotřeby až o 7,5 %* ve srovnání s pneumatikami třídy E. V případě užitkových vozů může být snížení spotřeby ještě vyšší.
(Zdroj: Evropská komise, Pokyny pro posuzování dopadů
* při měření v souladu s testovacími metodami stanovenými v nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/740)

Poznámka:
Spotřeba paliva závisí do značné míry na vašem stylu jízdy a lze ji výrazně snížit ekologickou jízdou. Pro zlepšení spotřeby paliva by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

přilnavost za mokra

Přilnavost na mokru se dělí do tříd A (nejkratší brzdná dráha) až E (nejdelší brzdná dráha).

Je-li vůz vybaven pneumatikami třídy A, lze u něj oproti pneumatikám třídy E při brzdění z rychlosti 80 km/h zkrátit brzdnou dráhu až o 18 m (na vozovce s průměrnou přilnavostí).*
*Zdroj: Hospodářský svaz německého gumárenského průmyslu (Wirtschaftsverband der deutschen Kautschukindustrie e.V.)

Poznámka:
Bezpečnost provozu závisí do značné míry na vašem stylu jízdy. Vždy musí být pozorovány a vyhodnocovány brzdné dráhy. Pro zlepšení přilnavosti za mokra by měl být rovněž pravidelně kontrolován tlak v pneumatikách.

Vnější hluk odvalování

Hluk vydávaný pneumatikou ovlivňuje celkový objem vozidla a má vliv nejen na váš vlastní jízdní komfort, ale také na hlukovou zátěž prostředí. Na EU štítku pneumatiky je vnější hluk odvalování rozdělen do tříd A (nejnižší hluk odvalování) až C (nejvyšší hluk odvalování). Měření je prováděno v decibelech (dB) a je porovnáno s evropskými mezními hodnotami emisí hluku pro vnější hluk odvalování pneumatik.

A
Piktogram s klasifikací „A“ označuje, že vnější hluk odvalování pneumatiky je o více než 3 dB pod limitní hodnotou EU platnou do roku 2016.
B
Klasifikace „B“ znamená, že vnější hluk odvalování pneumatiky je až o 3 dB nižší nebo roven limitní hodnotě EU platné do roku 2016.
C
Klasifikace „C“ označuje překročení stanovené limitní hodnoty.

Značka Dunlop
Řada modelu SP Winter Sport 4D
Dimension 205/55 R16 91H
Tyre width 205
Tyre profile 55
Construction type R
Velikost pneumatiky 16
Index zatížení pneumatik 91
Rychlostní index (H)
With/Without Valve (TT/TL) Pneumatika vyžaduje duší
M/C Ne
*Ceny jsou platné (pokud není uvedeno jinak) za kus a jsou včetně DPH plus poštovné uvnitř České republika.
**Více než 90% našich zakázek se dostane k zákazníkovi v určeném termínu dodání.